Thursday, April 30, 2009

kusut

pas balik keje ,dgn cpt2 pi subang.mak usu dtg ade kursus kat sheraton subang..hurm..best gak tgk hotel tu..tp sedih gak rr..dorang pi sunway tinggalkan aku..bapak bengang giler...aku ni siap menempuh pelbagai jenis jem dr seri kembangan,puchong hingga la ke subang...sampe2 jeh kay umh adik kite..dorang da pegi..huahaauua.....

dgn perasaan yg hampa..aku layan kan dulu citer matahari tu...mandi n solat...sejuk sket hati ni kan..hehe..kul 8.30 pm baru dorang amik aku ajak pi mkn..adoi...x per la...
pas mkn kat shah alam ,we all pi uptown...layan kan ajer m.usu aku tu..nak beli ape tah..pening aku..dia bwk kawan dia 3 org..adoi...agak x besh sebenarnyer..x leh nk sembang lebih..hehehe..pas balik uptown...antar dorang kat hotel tu balik....
then aku pun terus balik ke bangi..hehehe..basuh muka dan terus tdo..x sedarkan diri ..smpe la ke pagi...

bgn jer tdo tgk hp..hampeh jer..x de pun miscol ker,msg ker....sedih...x per la..
wat x taw jer...single pun besh x de org nk konkong tul tak??
huhuahuahaua.....sedih..

k la nk sambung keje nih..daaa

No comments: