Tuesday, June 9, 2009

klo sedih ape nk buat??

Kamu masih sedih? pasal apa kamu sedih?. Kamu sedih sebab Yang Di Pertuan Besar N. Sembilan Mangkat? atau kamu sedih Lisdawati menang Sehati Berdansa(kakak-kakak aku semua sokong amyza.haha)? atau kamu sedih Mawi kahwin dengan Ekin? atau Result PMR kamu hancur? ataupun segala bermacam atau?atau sedih bumbung stadium runtuh?haha. Aku sedih kah?Sedihkah aku? Oklah. satu perenggan semua pertanyaan, kenapa aku ni?<--dan lagi.haha

Jadi, kalau kamu sedih, kamu rasa kamu buat apa? (komen-kemen!Grin). Kalau ikutkan tahun Islam, Tahun baru sudah menjelma. Tapi kalau ikut tahun Masihi, esok barulah masuk tahun baru. Tahun baru, mestilah azam baru. Kalau kamu sedih di tahun 2008, kamu mestilah gembira di tahun 2009(mestikah?)haha.

Berbalik soalan aku tadi, kamu sedih, kamu buat apa? kalau aku sedih, aku tidur, aku makan, aku wat coding, aku jalan-jalan, aku tengok movie, aku call teman istimewa. OK! Aku tidak sedih lagi. Haha<--aku ketawa, jadi aku tidak sedih la. Huh, aku dah merapek (gabungan merapu dan merepek, cari di kamus dbp).

Patutkah kamu sedih bila kamu ditinggalkan bf/gf, atau kucing kamu mati? ataupun result exam kamu nyawa-nyawa ikan? . Aku rasa tidak berbaloi kalau sedih kamu pasal sebab-sebab diatas.

Kamu ditinggalkan bf/gf? biarlah, dia tidak mau, kita cari lain(mati aku)Pirate. Kucing kamu mati,belilah kucing baru.haha. Result exam teruk?kamu yang tidak belajar kan(aku?samalah)AngryFace?. Kesimpulan aku, masuk tahun baru, semuanya mesti baru, sebab kalau benda baru, kita jadi semangat! betul kan?. bf/gf mesti yang baru lama jgk ok!hihi.

Oklah, panjang aku merapek. Kalau kamu baca entri ni, kamu mesti perasaan banyak tanda soalan kan? Sebab apa. aku sedih la.haha

No comments: