Thursday, April 7, 2011

all about : i hv a dream

impian ? terlalu byk impian yang belum saya capai...sedihkan..sekarang saya tengah fighting dengan diri sendiri just for my dream...bagus tak????  mcm mengarut pun ade...ha ha ha...


list my impian :-

- rumah sendiri ( corner lot )
- Kabinet Dapur yang cantik & lengkap
- dream car (secret )
- Saving Account utk my baby above RM50k (My target)
- LED Samsung 
- Tunaikan umrah kalau leh haji terus....
- bwk my mum pergi haji
- mahu ke Pulau Redang & Sipadan
- melancong di  Scotland
- melancong di  Aussie
- Khatam Quran setahun 2 x
- Mahu lappy baru..(apple)
- Setle kan hutang credit card & kereta dengan kadar segera
- duit yg mencukupi...hehee tu yg penting....

impian saya semuanya menggunakan RM...oleh itu....kene la saving.asyik berbelanja jer camner nk capai semua impian tuh...tak boleh mengharapkan org lain....hehhehee..

saya berdoa agar semua impian saya termakbul sebelum saya menutup mata..ameen............


No comments: