Monday, June 22, 2009

mlm minggu yg besh...

owh no...l like...

the lucky laki




rawk rawkk...

mmg happening abes rrr... mcm2 berlaku in that day....wakakka...
enjoy habes...hilang tension n stress yg ade lam kepala hotak aku nih....
dewa , sheila on7,gigi yg mantap.......lucky laki..i like...hensome..hihih....

kat situ rr aku blaja jd pelakon yg terhebat ..wakakka..dpt tiket free 1 lagi...tx abg polis....give we all tiket 2...hihihi...aku pi 3 org..aku ,shema n nyd..hihih..tiket jus ade 2..1 lagi abg polis bg...haihaiha..baeknyer lakonan ku...akhirnyer kesudahan yg baek...peluh gak rr .yg lawaknyer shema ngan nyda mmg pelakon pembantu yg baek la..hihhi..pucat beb..wakkaka...jejak jer kaki kat dlm tu...wahhhh ape lagi..terkinja2 mcm org indon yg ade kat situ..hihihih..bengong tul....hv fun abes la...lex rr tiket semua free..2 sponser by dina..hahhaha.....1 lagii abg cop...hihi...free beb..mmg x de mase rr nk beli ngan duit aku..hihihi...

Sebelum band terakhir, Dewa 19 membuat persembahan, penonton turut disajikan dengan persembahan istimewa oleh band kanak-kanak yang dianggotai oleh tiga anak lelaki Ahmad Dhani dari Dewa 19, yang menggelarkan diri mereka The Lucky Laki..best...

No comments: