Thursday, June 11, 2009

x sabar rase

hahahha, lagi 2 minggu lagi nak pi bandung. Rasa-rasa baru semalam je aku beli tiket. hehe.. padahal aku beli tiket bulan 11 tahun lepas. cepat sungguh masa berlalu. Bila kita fikir balik, cepatkan mase berjln...dunia akhir zaman ni..… tak sangka dah masuk bulan 6 2009 dah.

Berbalik pada topik aku hari ini, emmm 6.7.2009 depan aku dah nak pegi Bandung untuk ke sekian kalinya heheh..bkn aku sorang jer...adik aku ngan kawan pun same.. maklumla tahun ini raya Bulan Ogos. Puasa bulan Julai. Paling tak besh rasanya birthday aku dlm bulan pose kot hehe… tak best ke? hehe..takdelah… besh2.. yela sambut Birthday dlm bulan pose time semayang terawih…

Apa-apa pon, aku akan ke Bandung seminggu ke atau dua minggu lagi nak puasa. hehe.. apa lagi mmg beli belah tak hengat dunia la. dunia ingat aku tapi aku yg tak hengat dunia ahahaha…

List barang nak beli dh ada.. aku nak beli byk2 baju Burberry ngan Guess. Jeans pulak aku nak cari Armani ngan Burberry. selalunya aku suka beli CK. tapi CK slalu habis. hangin tol. apsal sume org suka CK. aku sorang suka tak bleh ke? keh keh keh

Kasut.. tidak ketinggalan hehe.. kasut ape nk beli ni… aku pon tak pikir lagi. ape2 hal beli baju dulu. RAYA sentiasa BERGAYA dengan baju made in Bandung..hahaa…

Kali ni rasanya aku nak try ke Paris Van Java. org kata kat sana best. tapi org mesia ramai ke sana. bila ramai org mesia maknanya harga pon di KETUK gila-gila punya la.. kalau setakat nak jalan2 tu boleh le. nak beli mmg aku tak beli la. harga ketuk org mesia buat ape…

mana nak shopping, korang boleh tgk balik artikel2 aku yg terdahulu hehe..

oklah… laterr….

No comments: